THIS HAPPENED AT OUR VALENTINES PARTY!

2020 17 فوریه
826 635 بازدید

Hi babygirls! Thank you so much for watching and for supporting! I LOVE YOU!! ❤️❤️
---------------------------
SHOP MY MERCH HERE- shoplesdomakeup.com
SHOP MY BUNDLE HERE🌸🌸 - liveglam.com/product/les-do-makeup-bundle-of-joy-collection/
----------------------------
FOLLOW US! ❤️
LES Instagram- instagram.com/leeexlieee
ALEX Instagram - instagram.com/vlexgalindo?igshid=1ta5a9n1oopto
LES Twitter- twitter.com/LEXXXLIEEE
ALEX Twitter - twitter.com/VLEXXXGALINDO
Snapchat @lexxxlieee
Facebook- facebook.com/Lesdomakeup1/
___________________________________________
PO BOX 972657
El Paso, TX 79997
Business inquires only: quezada_1383@yahoo.com

نظر
  • What state do they live in?

    Cassandra GarciaCassandra Garciaپیش 21 روز
  • She’s weird she doesn’t want people in and out of her house ?? There not people there your family and friends

    Amy MendozaAmy Mendozaپیش ماه
  • les talking while alex is coughing because how the bathroom smells lol

    Florinda LopezFlorinda Lopezپیش ماه
  • can’t believe ur mexicano and don’t kno that those r MIGAS! 😱😱😱🤪😝

    Princess 512Princess 512پیش 3 ماه
  • Does anybody know what those tall tables are called ?🥴😫

    Jasmine GutierrezJasmine Gutierrezپیش 4 ماه
  • Wow I felt like I was at the party L AOOOOOO

    Victoria VasquezVictoria Vasquezپیش 5 ماه
  • Theres 5 ads in this 18 min video😩😩

    Mya A.Mya A.پیش 6 ماه
    • Anyway your parties look so fun i wish i could go and eat the food lolol

      Mya A.Mya A.پیش 6 ماه
  • So what yal do with all the leftovers.. ?? Omg craving some tacos now LOL 🤣😅

    Yamell MunozYamell Munozپیش 7 ماه
  • Hate the way Alex talks to baby G !! 😡😡😡😡

    SandraSandraپیش 7 ماه
  • omg I’m obsessed with your guys’ backyard!!

    elizabethelizabethپیش 8 ماه
  • ❤What a fun party!🌹 Lots of neat decorations! You guys sure know how to host a party!👍 Foods looked great!

    Dina MezaDina Mezaپیش 8 ماه
  • My family call them tortillitas con wuevo

    Tatiana LuceroTatiana Luceroپیش 8 ماه
  • Les at d end of her pregnancy: *crying* “ I jst want a healthy baby “ Also her ; *leaves him to throw a party * 😂

    Cinthia SwhtxCinthia Swhtxپیش 8 ماه
  • So I was scrolling through my feed , and everything looks boring , so I clicked your channel. I never get disappointed ! Love ya guys !!!! Baby G is so precious !😩❤️❤️❤️

    Karen RiosKaren Riosپیش 8 ماه
  • 1:29 the bird from the movie UP ..

    Monica PerezMonica Perezپیش 8 ماه
  • Who do y’all cater ?

    Kimberly LopezKimberly Lopezپیش 8 ماه
  • migas con tomate jalepenos y cebolla

    Jasmine MartinezJasmine Martinezپیش 8 ماه
  • catching up on all your videos, and at the end when you said “ i hope y’all enjoyed it” i genuinely felt that lol i did enjoy watching the party and the vibes & I love migassss 😂❤️ God keep blessing y’all!

    Samantha MontoyaSamantha Montoyaپیش 8 ماه
  • Whats the name of the tacos that catering??

    Rosa MarquezRosa Marquezپیش 8 ماه
  • Les you should do radio , u talk fast and well and have a friendly voice 💎

    Worldwide Warrior'sWorldwide Warrior'sپیش 8 ماه
  • Baby G is too cute 💙

    Azza EbrahimAzza Ebrahimپیش 8 ماه
  • Am I the only one who NEEDS to know where Leslies botas she was wearing are from???

    ilse Bastidailse Bastidaپیش 8 ماه
  • Alex is seriously such a husband material lol 😂 I love mine but when it comes to parties wish he would help like Alex 😂

    Nayelli aNayelli aپیش 8 ماه
  • He's so handsome

    bella Larabella Laraپیش 8 ماه
  • Yes we call them migas.

    Pesca Con CruzPesca Con Cruzپیش 8 ماه
  • You talk sooooooo fast ahaha just like me

    Cindy Alvarado SantosCindy Alvarado Santosپیش 8 ماه
  • I know it as migas but you add tomato sauce too Idk my great grandmother would make them when I would go visit

    Flame NationFlame Nationپیش 9 ماه
  • Baby G is just the cutest❤️

    Julissa TorresJulissa Torresپیش 9 ماه
  • We call them chilaquiles, add a lata de tomate bomb

    Lizzie GonzalezLizzie Gonzalezپیش 9 ماه
  • I call it sopita de huevo

    Brenda sicairosBrenda sicairosپیش 9 ماه
  • I actually like the fact that Leslie is creative when planning an event.The Taqueria was awesome.I think the beer,food,music and arrangements made it lit.

    JesusJesusپیش 9 ماه
  • I LOVE BABY GAEL'S LITTLE APPEARANCES

    Madison BaezaMadison Baezaپیش 9 ماه
  • I have eaten that before! I love it

    Stephanie MurriettaStephanie Murriettaپیش 9 ماه
  • She reminds me of Candy from the augliars

    xo bre xoxo bre xoپیش 9 ماه
  • i call it tortillitas con webo :)

    Karla IvonneKarla Ivonneپیش 9 ماه
  • it's crazy you're from el paso. please never move to la lol

    Karla IvonneKarla Ivonneپیش 9 ماه
  • Awesome Thank You For Sharing Beautiful You And Your Beautiful Family Be Safe😊😊😊

    Angela TorresAngela Torresپیش 9 ماه
  • Dead ass the shot came apart lmfao

    Brendeezzzyy LiinndeezzyBrendeezzzyy Liinndeezzyپیش 9 ماه
  • Mijas are the bomb lol

    Vanessa SilvaVanessa Silvaپیش 9 ماه
  • I didnt know it snows in texas ??

    Brenda DominguezBrenda Dominguezپیش 9 ماه
  • Princess house check

    Josue LopezJosue Lopezپیش 9 ماه
  • Why did they stop talking to Alex best friend Danny 😨

    Nikki's WorldNikki's Worldپیش 9 ماه
  • 9:20 “peer bong table”

    Erica GomezErica Gomezپیش 9 ماه
  • What was the name of the Cater she used?

    VANESSA HERNANDEZVANESSA HERNANDEZپیش 9 ماه
  • I just want to know how to contact the Taco guy, they look tasty 😬

    Ivonne OrrantiaIvonne Orrantiaپیش 9 ماه
  • “Antes muerta que sensilla” 😂 “If you guys are watching this just remember that you guys didn’t help me clean this up” 😂 Alex is meeeeeeee 😂😂😂

    Vanessa BsoVanessa Bsoپیش 9 ماه
    • Vanessa Bso love the quote Leslie use.I was lol when Alex said If you watching this you didn’t help me clean this up 😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤷🏻‍♀️

      JesusJesusپیش 9 ماه
  • The food looks delicious! Where did you get it catered from???

    Cclove_03 BCclove_03 Bپیش 9 ماه
  • Where u get decorations very nice

    Rebecca BarronRebecca Barronپیش 9 ماه
  • Les: wanna be my valentine Alex : I already am 😂 Les: can you sound excited

    Liliana SLiliana Sپیش 9 ماه
  • Watching video Video

    Kristal. YouTube RiveraKristal. YouTube Riveraپیش 9 ماه
  • Where did you get your booties from babygirl??

    Gabriela HernandezGabriela Hernandezپیش 9 ماه
  • Soooo cute !!!!

    Makeupbyblondiee GMakeupbyblondiee Gپیش 9 ماه
  • Alex is me lmao I never knew it was called migas either! It was and still is my favorite food! We just called it huevo con tortilla lol

    Ana MotaAna Motaپیش 9 ماه
  • Your mom is MEEE hyping Alex up for the flowers 😂😂

    Anj's SpaceAnj's Spaceپیش 9 ماه
  • Omg I neeeeed that back drop! Throwing a Beyoncé themed bachelorette party for my cousin . Where did you get the light??

    DunnskiiDunnskiiپیش 9 ماه
  • Les!! PLEASE do a vlog on your Otoplasty surgery!! Share your surgeon, the cost, the recovery, etc. I know I'm not the only one that would really love to know all about it :)

    Marifer AguadoMarifer Aguadoپیش 9 ماه
  • Love it... Ps where im from le decimos chilaquiles a las tortilllas fritas con huevo. Aunque most of the time it has salsa on it. But i do theme like that just tortilla y huevo.

    Crystal ValdezCrystal Valdezپیش 9 ماه
  • Baby G is so damn handsome. ❤️ cutie pie

    Miraya JimenezMiraya Jimenezپیش 9 ماه
  • Love y’all ❤️❤️❤️

    Sierra DiazSierra Diazپیش 9 ماه
  • Les did you to irvin high school I'm from el paso tx I think I have seen you at that school

    Laura AndradeLaura Andradeپیش 9 ماه
  • Just a little tip, if you want to add a little of spicy add salsa del pato, i guarantee you its bomb af 🤤🤤🔥

    Danielle RomeroDanielle Romeroپیش 9 ماه
  • Are just just going to ignore the girl that didn’t take the Jell-O shot right and then was like 😐 when she noticed she did it wrong lol meeeeeee

    Cristina KetchersideCristina Ketchersideپیش 9 ماه
  • Why does she talk so fast???

    Crazy Cat LadyCrazy Cat Ladyپیش 9 ماه
  • Y'all are absolutely #Goals ✔ LOVE you guys 🖤 You created an amazing party! What awesome friends to go ALLLLL OUTTTT!!! 🥳🥳🥳

    Katie HamptonKatie Hamptonپیش 9 ماه
  • Ok but Leslie saying “peer bong” instead of beer pong is MEEEE hahaha

    Miriam EstelaMiriam Estelaپیش 9 ماه
  • I made migas this week too! Love them 🤗

    Madai MaldonadoMadai Maldonadoپیش 9 ماه
  • ❤️ I love your videos.

    Alan Eduardo Diaz MontesAlan Eduardo Diaz Montesپیش 9 ماه
  • Gorgeous backyard and especially the way it was decorated💯

    Chanelle VasquezChanelle Vasquezپیش 9 ماه
  • Tons of everything

    Viola CastanedaViola Castanedaپیش 9 ماه
  • You guys

    Viola CastanedaViola Castanedaپیش 9 ماه
  • DANG!!!!! YOU GUTS KNOW HOW TO THROW A BAD ASS PARTY. TINS OF EVERYTHING

    Viola CastanedaViola Castanedaپیش 9 ماه
  • Baby G always looks mad 🤔

    Susan G. HauaSusan G. Hauaپیش 9 ماه
  • you decorate so good cant wait to see more

    Vanessa GalvanVanessa Galvanپیش 9 ماه
  • We call them huevos en sopitas en sinaloa

    Heidy MezaHeidy Mezaپیش 9 ماه
  • ❤️❤️

    Gabriela Padilla EsperanzaGabriela Padilla Esperanzaپیش 9 ماه
  • We always had tortilla con huevo bomb

    Always AaliyahAlways Aaliyahپیش 9 ماه
  • Idk but I love less the baby is cute bc of less! Alex is famous bc of les, I don’t think Alex is cute at all sorry 🙄

    F SolisF Solisپیش 9 ماه
  • Life is good in the background ✨🙊😉♥️ That party was cuteeee

    Nathalie CastañonNathalie Castañonپیش 9 ماه
  • Baby G is so adorable 😍

    Alexandra MorenoAlexandra Morenoپیش 9 ماه
  • It's nice to see a youtuber from el paso

    Z ShawZ Shawپیش 9 ماه
  • My neighbors in the back have parties literally every weekend and sometimes it gets too loud but we NEVER call the cops. It’s like we all have an understanding lol. Also Les I live in El Paso so if you ever want to invite to one of you4 parties I’d greatly appreciate it 😄💗

    PrettyXoPrettyXoپیش 9 ماه
  • 7:57 me dio sed

    Y E S I C A •Y E S I C A •پیش 9 ماه
  • Im from the valley down south in texas and we call them migas too..

    Valley Girl 956Valley Girl 956پیش 9 ماه
  • Y el after party Leslie ?😂

    Isaa GomezIsaa Gomezپیش 9 ماه
  • Alex moving the tables LES : “OK I JUST MOVED THE TABLE OVER HERE “ 🤣🤣🤣🤣🤣

    qopoy dnonqopoy dnonپیش 9 ماه
  • Tortillitas con huevo

    Aide HernandezAide Hernandezپیش 9 ماه
  • Am I the only one who noticed all the full modelos left everywhere??? I wanted to cry😢

    Monique AlonzoMonique Alonzoپیش 9 ماه
  • Am i the only one sad about the wasted rice ... i love rice😭

    Itss IveyyItss Iveyyپیش 9 ماه
    • Les is me lying about the jellow shots being good but not finishing 1 completely. Or les holding back on us nomas on the camera keeping it rated Pg-13 either way. YOU go l

      qopoy dnonqopoy dnonپیش 9 ماه
  • Yasss you guys eating tortillitas con huevo😂😂😂 my fav

    Marisela Mellado-StevenMarisela Mellado-Stevenپیش 9 ماه
  • I cater tacos in LA California with home made tortillas

    Crystal NevarezCrystal Nevarezپیش 9 ماه
    • Look me up on facebook Tacos Cachichurris

      Crystal NevarezCrystal Nevarezپیش 9 ماه
  • I've always called it huevo con tortillita but the actual name to it is migas lol

    Celyy MCelyy Mپیش 9 ماه
  • Girllll, you kept moving the camera. I got a headache 😂

    Jessica AJessica Aپیش 9 ماه
    • Omg ur babys a doll🥰

      bowen voowybowen voowyپیش 9 ماه
  • Alex throwing away the left over beer is me haha 😂😂

    Jackie NJackie Nپیش 9 ماه
  • I laughed so hard when the girl pulls out the jello shot instead of pushing it

    nieooj gotoynieooj gotoyپیش 9 ماه
  • Lmao was Alex drinking when y’all went outside to see the mess? Or was he just holding a beer? 😂😂 also, my mom calls it Chilaquiles but I have heard people call it migas 😂🤷🏻‍♀️

    Elisa MendezElisa Mendezپیش 9 ماه
  • I JUST HAD DEJAVÚ WATCHING THIS WTF😂😂😂😂😂

    Nancy GonzalezNancy Gonzalezپیش 9 ماه
  • Beautiful Back Yard! Your Wonderful Parents😁 He’s So Adorable

    Ashley Marie MartinezAshley Marie Martinezپیش 9 ماه
    • Its crazy to think this isn't your dream home. It's beautiful Les. I was thinking this could be like a guest home. Or even renting it out?

      nieooj gotoynieooj gotoyپیش 9 ماه
  • You guys are the best hosts!!! This is the kind of party I wanna go to lol

    Darelia AvalosDarelia Avalosپیش 9 ماه
  • What sunglasses are those she's wearing T the end

    Brittany WardenBrittany Wardenپیش 9 ماه
  • Migas con huevo!

    Alicia CanoAlicia Canoپیش 9 ماه
IRworld