RESPONDING TO ASSUMPTIONS ABOUT OUR RELATIONSHIP

2020 9 ژوئن
876 588 بازدید

Hi babygirls! Thank you so much for watching and for supporting! I LOVE YOU!! ❤️❤️
---------------------------
SHOP MY MERCH HERE- shoplesdomakeup.com
SHOP MY BUNDLE HERE🌸🌸 - liveglam.com/product/les-do-makeup-bundle-of-joy-collection/
----------------------------
FOLLOW US! ❤️
LES Instagram- instagram.com/leeexlieee
ALEX Instagram - instagram.com/vlexgalindo?igshid=1ta5a9n1oopto
LES Twitter- twitter.com/LEXXXLIEEE
ALEX Twitter - twitter.com/VLEXXXGALINDO
Crystals IG- instagram.com/cobb10?igshid=d0lajnzlx1gl

Snapchat @lexxxlieee
Facebook- facebook.com/Lesdomakeup1/
___________________________________________
Business inquires only: lesdomakeup@revel-mgmt.com

نظر
  • At first I thought baby G looked like Les but now I feel that he definitely looks like alex but had les’ eyes lol

    Lisa VLisa Vپیش 11 روز
  • Tanya lucey deberia tomar notas de leslie !!!!! Alguien que le recomiende this video!! Tanya needs to humble down!

    Andres LazaroAndres Lazaroپیش 24 روز
  • Son una pareja súper linda. I love watching you guys and seeing how successful you've become. Su niño está hermoso. Dios los bendiga. Échenle ganas a su relación para que perdure por siempre. Xoxo

    Alma VegaAlma Vegaپیش ماه
  • Both of your parents raised you right. Such a nice couple you guys definitely have a clear definition of respect

    Belgica YocBelgica Yocپیش ماه
  • I died when he explained how Danny talks 😂👌

    Stephanie CStephanie Cپیش ماه
  • That “we are a team, we are one” mentality is A1 👍🏼

    Dulce GonzalezDulce Gonzalezپیش 2 ماه
  • Gaél looks like u les

    lore grolore groپیش 3 ماه
  • I love you guys! Opinions are like assholes and EVERYBODY has one! Keep doin you and living life!! Los Amo❤️❤️🥰

    Adriana MartinezAdriana Martinezپیش 3 ماه
  • Zaboomafoo lmao! Did she just say that lmao .. I haven’t heard that in so long, use to watch that ...God, seriously Leslie makes me laugh esp when she’s not even trying to be funny 😆

    Destiny RaeDestiny Raeپیش 3 ماه
  • Alex low keys sounds like one of the guys on selena lol

    Destiny RaeDestiny Raeپیش 3 ماه
    • I’m from Canada 🇨🇦 Ontario, .. and Selena is everyone’s all time fav movie here lol... well I can only speak about my people .. native aboriginals ... we grew up watching that movie, reason why I said he sounds like someone on there.

      Destiny RaeDestiny Raeپیش 3 ماه
  • De esos ya no hay respect for Alex

    Gossip GirlGossip Girlپیش 3 ماه
  • Damn I really wanted to see this video but damn she rambles on n on.I didnt even finish the video

    April SimmonsApril Simmonsپیش 3 ماه
  • I love how mature the two of you are, being so young yet you have it all together.

    Blanca DominguezBlanca Dominguezپیش 3 ماه
  • It is so common! I’m Mexican and my parents both weren’t raised with machista dads so my mom and dad didn’t ever teach me or show me that with their own relationship. I’ve had boyfriends in the past that were super machista but am blessed now to have a boyfriend that sees me as an equal and an individual.

    chilli _chilllchilli _chilllپیش 3 ماه
  • She is so sweet 🥺 they both deserve each other ✨🤍

    Michellle RomeroMichellle Romeroپیش 3 ماه
  • Too many ads 😠😠😠

    Rae BetchRae Betchپیش 3 ماه
  • Haha he looks like his dad his twin 🤗👶🏻

    Ally PAlly Pپیش 3 ماه
  • It’s better to be. 💯 in a relationship. Me and my husband are 💯

    Jeanine GarciaJeanine Garciaپیش 3 ماه
  • Exactly like mom😂

    Giselle MenaGiselle Menaپیش 3 ماه
  • I WANA SAY.... LES YOU'RE THE BEST AT WUT YOU DO (FASHION IN CLOTHES, MAKE-UP & COOKING). UR HONEY ALEX, HES SO AWESOME. YOU GUYS REALLY ARE. DON'T EVER LET ANYONE LET YOU THINK OTHERWISE. AND UR SON BBY G'S SO CUTE OMG...IM 56 YRS OLD & YES I LOVE WATCHING UR CHANNEL💕🦋🌟🍹GOD BLESS YOU & UR LITTLE FAMILY CHULA🍸

    Becky PerezBecky Perezپیش 3 ماه
  • YOU KEEP BEING LES BEAUTIFUL!!! JENTE SELOSA PENDEJA...YOU DON'T TALK TOO MUCH FO REAL!!

    Becky PerezBecky Perezپیش 3 ماه
  • Bro look at camera?

    David TrigDavid Trigپیش 3 ماه
  • Geez poor Alex lol. I think you guys are perfect for each other.

    Patsy HernandezPatsy Hernandezپیش 3 ماه
  • I think it's awesome almost all her subscribers watch

    Skye MillerSkye Millerپیش 3 ماه
  • I’m new to watching her videos but dam your relationship is so much like mine ! ❤️💗💗💗💗

    joceline rosalesjoceline rosalesپیش 3 ماه
  • My siblings and i talk fast too!!! People tell me it’s a Mexican/Hispanic thing. Also: my bf and i correct each other when it comes to words being mispronounced or used wrong in a sentence. We just want each other to know how to use or say something correctly. It’s helping each other, nothing bad

    Angelina GonzalezAngelina Gonzalezپیش 3 ماه
  • She said zabomafoo

    Deanna MarinDeanna Marinپیش 4 ماه
  • It’s nice of you guys to answer all these questions..I’m sure you get tired of hearing them 😂 you guys are both so mature and humble and deserve all your happiness and success 💕

    Sheri MarieSheri Marieپیش 4 ماه
  • Wow yall are goals

    Yesenia CruzYesenia Cruzپیش 4 ماه
  • ANA ELENA RIZOANA ELENA RIZOپیش 4 ماه
  • New to this channel and my first thought was wow she talks super fast! Lol but at least I know why after watching this vid

    MonicaMonicaپیش 4 ماه
  • “So you’ve dated before me?” Lmao 🤣🤣

    beyda constantebeyda constanteپیش 4 ماه
  • 8:24 shows you how well of a man Alex is.

    Herstory MF OverflowsHerstory MF Overflowsپیش 4 ماه
  • They’re so perfect for each other I love them and their precious babyyyy ❤️

    Adriana IrachetaAdriana Irachetaپیش 4 ماه
  • Can you fix the picture frame above 'CALM MIND' (it's a little slanted) BTW you guys are cute AF, 6 min into the video.

    KRYSTAL VASQUEZKRYSTAL VASQUEZپیش 4 ماه
  • Like alex

    AdriannaAdriannaپیش 4 ماه
  • I think that people say that Les gets all the money and I think that they are a team and both put part to the success that they now have . Not a lot of men would help and support a IRworld channel or IRworld fame for their partner so that shows a lot .

    Alicia SamanoAlicia Samanoپیش 4 ماه
  • She pronounced pronunciation wrong😭

    Elise MarshallElise Marshallپیش 4 ماه
  • This generation of Mexican men is so great fr. They really respect their wives and help cook, clean, and parent they’re not helpless like a lot of our dads were

    Ronee DennisonRonee Dennisonپیش 4 ماه
  • Am I the only one who thinks baby g looks like Maluma?

    Teresa ValdezTeresa Valdezپیش 4 ماه
  • You guys are awesome! 💜 such a cute couple 💙

    Casi CasiCasi Casiپیش 4 ماه
  • El anillo pa cuando?

    yvette negronyvette negronپیش 4 ماه
  • Dios los bendiga hermosa pareja ❤️

    Alejandra MezaAlejandra Mezaپیش 4 ماه
  • From all these assumptions and the way y'all answer the questions, y'all seem so perfect for each other 🥰! I absolutely love how y'all respect each other. #GOALS

    Emily RodriguezEmily Rodriguezپیش 4 ماه
  • When they were talking about Alex correcting her I could only think of the time he was editing and inserted himself saying “it’s devouredddd” 🤣🤣🤣

    Yaira JaimeYaira Jaimeپیش 4 ماه
  • What eyelashes are you wearing?

    Clelia RoxxxClelia Roxxxپیش 4 ماه
  • Even if Leslie is the money maker, the fact that you support her in her dream that allows her to be successful is amazing.

    Ammie ElizaldeAmmie Elizaldeپیش 4 ماه
  • A relationship like this 🥺💕

    Noemi TinocoNoemi Tinocoپیش 4 ماه
  • “Are you going to butter butter?” Beeepppp*** 😂

    Noemi TinocoNoemi Tinocoپیش 4 ماه
  • ADHD ❓

    Arlene GarciaArlene Garciaپیش 4 ماه
  • I love you guys so much. You guys really are the best people.

    MakeupwithCarlaMakeupwithCarlaپیش 4 ماه
  • Theres nothing wrong with him quitting his job, he helped les at the begining and now they see a WHOLE NEW BIG PICTURE ofcourse the wisest idea is to quit your job and build your dreams as a team, i love you guys & baby G

    Jocelyn CantuJocelyn Cantuپیش 4 ماه
  • Yessss, a couple that breaks toxic mexican traditions. ❤️❤️❤️

    Leslie SullivanLeslie Sullivanپیش 4 ماه
  • Im just here looking for a comment correcting Alex. 👀 It’s a nutty bar! Nutter butters are the peanut shaped cookies. Lol.

    Michelle MenchacaMichelle Menchacaپیش 4 ماه
  • Tienes un buen hombre en tus manos Les! Bien por ti

    Laura Jannet BañuelosLaura Jannet Bañuelosپیش 5 ماه
  • He looks like you les ❤️

    Jessica RomeroJessica Romeroپیش 5 ماه
  • Alex is just a good man! I believe he’s well educated, like when he sees something dirty he doesn’t have Leslie do it he just gets straight to it. 🙌🏼 that’s how it should be!

    Laura GLaura Gپیش 5 ماه
  • Respect for this relationship

    keiidyykeiidyyپیش 5 ماه
  • I’m dead they rlly said u talk so fast and a lot

    keiidyykeiidyyپیش 5 ماه
  • This is super cute. We all need an Alex in our lives. The fact that he helps around and doesn’t mind at all is the best thing in a relationship. It’s called teamwork.

    Kityy KattKityy Kattپیش 5 ماه
  • You guys deserve all the success honestly 🥺❤️

    DaizeohDaizeohپیش 5 ماه
  • Alex is the best❤️❤️❤️

    zobi Mendozazobi Mendozaپیش 5 ماه
  • I think he is a good partner. He helps you out and you help her out. He seems like a good dad and he helps you with your baby and that’s super important. You guys are a team and that’s how it should be.

    Caro BarreraCaro Barreraپیش 5 ماه
  • The baby skin color looks like les but looks like him

    Maria GonzalezMaria Gonzalezپیش 5 ماه
  • He looks like ALEX. Beautiful family ❤️

    Adriana ArguelloAdriana Arguelloپیش 5 ماه
  • Azoomasamumafu 💀💀💀 haha i love les 😂😂😂💗

    g gg gپیش 5 ماه
  • I didn’t realize she got elf ears

    Cloga TCloga Tپیش 5 ماه
  • Dang for a Scorpio to apologize and want to make mends that’s pretty cool of Alex!

    The Mena FamilyThe Mena Familyپیش 5 ماه
  • They Probably getting married next year

    i amissangel muai amissangel muaپیش 5 ماه
  • He's A good man

    i amissangel muai amissangel muaپیش 5 ماه
  • There funny there So cute together❤

    i amissangel muai amissangel muaپیش 5 ماه
  • Omg that cricked frame behind leslie is bugging me

    dnasty the lokdnasty the lokپیش 5 ماه
  • Baby G looks like you Les.

    Jasmine RiosJasmine Riosپیش 5 ماه
  • Love y’all guys!! 🥰🥰

    Amanda TorrieeAmanda Torrieeپیش 5 ماه
  • Alex should design some shoes!

    Steff FerraSteff Ferraپیش 5 ماه
  • ❤❤❤

    Steff FerraSteff Ferraپیش 5 ماه
  • What is mandilon

    Vivian CruzVivian Cruzپیش 5 ماه
  • Girl your husband I's fine fine lol no disrespect lol . And your really beautiful!! ♡ .

    Stephanie GonzalezStephanie Gonzalezپیش 5 ماه
  • I love how your relationships is 50/50 and I think there a big difference between Mandilon and having respect for your girl ❤️ you guys are so cute together 💕💕

    Clarrissa Lopez MartinezClarrissa Lopez Martinezپیش 5 ماه
  • Omg! Im not even done watching the whole thing and I already fell in love with the way Alex is❤️so chill and laidback and supportive! My kinda guy!!!👍👍👍And if being a gentleman to your girl means ur a mandilón then people don’t know the true meaning of a healthy relationship! Keep up the good work Alex!

    Elle CElle Cپیش 5 ماه
  • This is why I love you both together ♥️

    Alyssa GutierrezAlyssa Gutierrezپیش 5 ماه
  • You talk way tooo fast lol slow down

    Shyliee99Shyliee99پیش 5 ماه
  • He looks like the perfect mixture of you both! Such a cutie 💙

    angelbby mueangelbby mueپیش 5 ماه
  • You guys are really goals 😭 , I hope one day I’ll find my Alex 🤞🏽

    Cassandra CruzCassandra Cruzپیش 5 ماه
  • I loved this!!!❤️❤️ I love how y'all kept saying "we are a team" because it's true, that's what a relationship is about. I feel that many people who criticize and try to find defects on y'all have gone thru bad relationships or something. Our generation is sooo messed up that we see females switching babydaddies getting cheated on or cheating or having men live off of them. But para las personas que saben y están concientes de lo que es una relación, know the definition of being a team. I was raised that same way ❤️❤️❤️ Alex works just as much as you with the difference that he wouldn't expose himself to camera. If it wouldn't have been for his part, I think that u would've had a lot of unedited videos lmao. I mean as an influencer it's a lot to do between grabando and editing and revising a long with other projects you may have. People love to f-cking criticize a lo menso 😂😂 But I don't see none of them become big in this industry 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️ You guys are the best though. And I feel that people alwaysssss wanna find something "bad" to talk sh-t about.

    Michelle GeeMichelle Geeپیش 5 ماه
  • Hes always hungry dale de comer les lol

    Dayana LópezDayana Lópezپیش 5 ماه
  • Me and my baby daddy/husband been together 15 years since high school and are not legally married.. we have 4 kids and are happy!! We consider ourselves married regardless!

    kristen reyeskristen reyesپیش 5 ماه
  • “Bring them with you to the top” 🙌🙌❤️

    yaritza reyesyaritza reyesپیش 5 ماه
  • She speaks so quick lol😂😂😂 but I can keep up

    Desiree MurilloDesiree Murilloپیش 5 ماه
  • He defiantly looks like his mama

    Selena MaeSelena Maeپیش 5 ماه
  • I love how Alex said “why would I ask you to pick up something when I can do it” not a lot of men say that. Muchos se crian como machistas que las mujeres hacen todo.

    Familia GamezFamilia Gamezپیش 5 ماه
    • We shouldn’t refer to a man as a mandilón just because they help around the house or with kids even when they already work a hard job... this is about respecting each other’s effort and help each other on everything possible ♥️

      De CRUZ FamilyDe CRUZ Familyپیش 4 ماه
  • You should make a family channel!!!!

    MARIA QUIROGAMARIA QUIROGAپیش 5 ماه
  • I love y'all 💖

    Glenn NesleyGlenn Nesleyپیش 5 ماه
  • I've been binge watching yalls youtube vidssssss

    Karen BouchotKaren Bouchotپیش 5 ماه
  • I understand all you say cause I'm the same way 😂 I talk too fast

    Patricia ChavezPatricia Chavezپیش 5 ماه
  • He looks like his momma for sure 🙌🤗

    Priscilla GomezPriscilla Gomezپیش 5 ماه
  • He is too adorable 😍

    Maria AMaria Aپیش 5 ماه
  • He is so adorable 😘😍💕

    Maria AMaria Aپیش 5 ماه
  • I love the way you guys think as a couple :) love y’all !! And Leslie has the prettiest face omg

    Franciela EscalanteFranciela Escalanteپیش 5 ماه
  • Where did you get your necklace? I want one 🥰😍 it’s soo pretty

    Emerald EspinoEmerald Espinoپیش 5 ماه
IRworld